Back

La DO Terra Alta marida les Jornades del Llagostí de La Ràpita

Avui arrenca la vigèsima edició de les tradicionals Jornades Gastronòmiques del Llagostí, a La Ràpita. I com no podia ser d’una altra manera, els vins de la Denominació d’Origen Terra Alta seran els encarregats de maridar els menús que els nou restaurants de la localitat prepararan per a l’ocasió.

Aquells que vulguin aprofitar l’ocasió per tastar la cuina marinera de la localitat i maridar-la amb les garnatxes blanques de la DO Terra Alta, podran fer-ho al llarg de tot un mes, fins a l’11 de desembre.

Als restaurants participants trobaran propostes gastronòmiques més tradicionals i d’altres més innovadores com ara brioix amb mantega de llagostí i salsa holandesa, crema de llagostí amb espuma de patata i trufa, fideus seixats de llagostins i galeres, tartar de llagostí amb fumet dels seus caps i aire de yuzu, o llagostins amb fils de kataffi.

El llagostí és el crustaci més preuat i emblemàtic de La Ràpita, i amb aquestes jornades es busca apropar al públic aquest producte quilòmetre 0 i identitari de la localitat, i maridar-lo amb els vins de la DO Terra Alta, el celler de les Terres de l’Ebre per excel·lència.

DO Terra Alta
WIM Programa

Ajut de cooperació per a la promoció dels productes agrícoles i alimentaris en règims de qualitat dels aliments.


Actuació del Pla estratègic de la PAC 2023/2027 cofinançada per:

FEADER
Generalitat de Catalunya

Amb el suport de

Consell Regulador DO Terra Alta

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy